Tavaly írtam egy levelet a Mikulásnak – most újra megteszem
2016. november 04. írta: L. Alex mondom a magamét

Tavaly írtam egy levelet a Mikulásnak – most újra megteszem

Szervusz Télapó!

Tavaly így kezdtem a levelem, talán még emlékszel –„Tudod kedves Télapó, hülye dolog ez, hogy 47 évesen levelet írok neked, de hátha…” – azóta eltelt egy év és most 48 éves fejjel írok neked, mert újra hinni kezdtem benned.

2015 decemberében a segítségeddel nem csak Boldogkőújfalun, hanem Pélyen, Tarnaszentmiklóson, Erdőteleken, Tiszanánán, Boldogkőváralján, Korláton, Taktaszadán is mikuláscsomagot bontogattak este a gyerekek. Te, Mikulás, ez fantasztikus érzés volt!
12314082_10205782669229346_6636020826840588163_n.jpgSegítségeddel nem csak a tervezett 250 gyereknek tudtunk örömet szerezni, hanem 600 gyereket leptünk meg. Számomra ez szinte felfoghatatlan volt.
12311298_10205782635748509_1084370305769057147_n.jpgAzután elmúltak az ünnepek én is éltem a magam életét, gondolom te is, viszont, ahogy közeledik újra a te napod, valahogy jött az érzés, hogy megint meg kell írnom neked egy levelet, mert megint szükség van a segítségedre, kell, mert nem tehetem meg, hogy cserbenhagyom azokat a gyerekeket, akiknek tavaly örömet sikerült szerezni.
12339287_10205782678709583_3517897614913673860_o.jpgRemélem idén is segíteni fogsz, mert azok a körülmények, amelyekről tavaly írtam, nem változtak, hanem inkább romlottak. Akkor így írtam Boldogkőújfaluról – „Biztos vagyok benne, hogy ez így mellbeverő számodra, de van Magyarországon több település, ami nincs rajta a térképeden, ez is egy ilyen falu, pedig itt is „minden gyerek várva vár, kedves öreg télapó”. Az a baj tudod, hogy itt sok gyereknek még csizmája sincs, persze ha cinikus akarok lenni, akkor miért is kellene nekik, hiszen hó sincs, tél sincs, akkor meg minek a mikulás csomag?”
1797480_1617123605205400_3834007453178034385_n.jpg„Ennek ellenére várnak, évről, évre, de te csak nem jössz, ők pedig elfelejtenek hinni benned és idővel leszoknak arról, hogy higgyenek bármiféle csodában. Megkeseredett, csalódott kis lurkók lesznek, tele haraggal a világ felé, rólad pedig úgy fognak beszélni, hogy a télapó az baromság, ezt meg ugye csak nem akarod!”

… és írtam még ezt is neked

„Értem én azt is, amikor azt mondják, hogy vannak ezeknek a gyerekeknek szüleik, meg nem kellene kocsmába járni, meg dohányozni és ismerem jól az ezernyi ki fogást, hogy miért nem kell segíteni!
Tudod, erre meg csak azt tudom írni kedves Télapó, hogy én csak a gyerekeket nézem, gyerekeket, akik nem kérték, hogy ide szülessenek, nem kérték a szegénységet, a bőrszint, kapták!
dscf7643.JPGAzt szeretném végre olvasni, hogy miért lehet és kell segíteni! Megígérem, hogy azt is megírom, ha elmész és boldoggá teszed ezeket a gyerekeket!”

Megírtam, ezekről itt olvashattál:

http://alexanderplatz.blog.hu/2015/12/06/boldogkoujfalu_es_meg_het_telepules_ahol_tegnap_jart_a_mikulas
és itt
http://huppa.hu/l-alex-mondom-a-magamet-a-mikulas-sir/

ps: Mivel minden levélen van utóirat.

Amennyiben segíteni szeretnél, adok nevet és elérhetőséget. Pénzt pedig ne küldjél, azon vegyél inkább mikulás csomagot.”

A cím pedig ugyanaz, mint tavaly

Boldogkőújfalui Cigányokért Egyesület
Korotkiné Gulyás Szabina
Cím: 3884. Boldogkőújfalu, Rákóczi F. utca 10.
E-mail: szabin76@citromail.hu
Telefon: 70/343 - 8462

Illetve a facebookon indult egy esemény az ügy érdekében szeretettel várunk itt is érdeklődés esetén.

A bejegyzés trackback címe:

https://alexanderplatz.blog.hu/api/trackback/id/tr6311929759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása