Soros miatt, Kásler alatt!
2021. július 10. írta: L. Alex mondom a magamét

Soros miatt, Kásler alatt!

- Jó napot!
- Jó napot!
- Panaszt szeretnék tenni!
- Itt?
- Itt! Ez a hely van kijelölve azon a papíron, amit a vécénél helyeztek el, nem?
- De.
- Akkor itt!
- Oké. Akkor kérném ezt a papírt kitölteni a személyes adatokkal, majd sorszámot tépni, és majd szólítom újra.
- Értem,
- De siessen mert mindjárt lejár a munkaidőm.
- Hááát, elég rövid a nyitva tartásuk!
- Mihez képest? Ez a félóra lehetőség a panaszbejelentésre, még mindig több a semminél...
- Ez igaz!
- Na, látja, csak pozitívan.
.........
- Siettem, kitöltöttem!
- De nem jól!
- Nem értem!
- Itt a leánykori neve rubrika nincs kitöltve.
- Mert még nem mentem férjhez.
- De, amint látom elmúlt 35!
- Izé, nem térhetnénk rá a panaszomra, hiszen mindjárt zárnak!
- Azt majd én tudom, hölgyem! Gyereke sincs?
- Úgy gondolom ez nem tartozik magára!
- Ja, panaszkodni azt igen, szülni meg nem!
- Ide figyeljen, ez a stílus, ez megbotránkoztató!
- El lehet menni!
- Juszt, se!
- Akkor meg el kell fogadni!
- .....
- Na, mondja mi a panasza!
- A rendelőintézet női vécéjében nincs zárható ajtó.
- Ezzel mi a gond?
- Hát, bármikor, bárki rám nyithat!
- Értem! Ülőke volt? Kefe volt? Le tudta húzni?
- Igen.
- Akkor nem értem mi a baj!
- Az ülőkét, például le kellett takarítani, elment rá egy csomag papír zsebkendőm. A WC kefe olyan állapotban volt, hogy hozzá sem bírtam nyúlni...
- De volt!
- Volt.
- Nézze, a rendelőintézet az nem közvécé, gondolom magához sem megy fel mindenki, hogy elvégezze a dolgát. - Nem, de azért ez már vicc!
- Igen, vicc! Idejön panaszkodni egy olyan dolog miatt, ami miatt örülni kellene!
- Tessék?
- Mit képzel maga?
- Én?
- Igen, maga! Idejön reklamálni, hogy nem záródik az ajtó a vécében, ez a kínja, közben se nem szül, se nem megy férjhez, gondolom a "Prájdra" meg kijár felvonulni!
- Semmi köze hozzá!
- Na, hölgyem, ha még van valami panasza, akkor máskor jöjjön hamarabb, nekem itt lejárt a munkaidőm.
- Most mi ez, hová megy?
- Takarítani azt a szájba b@szott vécét, amit maguk összeszarnak!
10322_a_debreceni_jarobetegkozpont_oti_mosdoi.jpg(illusztráció)

A bejegyzés trackback címe:

https://alexanderplatz.blog.hu/api/trackback/id/tr316618258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása