Asszonyom dicsérete - válaszom, a Fidesz középkorban élő politikusainak
2015. december 16. írta: L. Alex mondom a magamét

Asszonyom dicsérete - válaszom, a Fidesz középkorban élő politikusainak

Szerencsés vagyok, mert van asszonyom, no, nem csak olyan bujálkodásra való, vad asszonyállat! 
404463_345701968876217_1568741409_n.jpg/Grafika: Scheidl Ágota/

Szeretem!

Őt kerestem mindig, kivert kutyaként bolyongva a nagyvilágban, hol lent a porban, hol más nők ölét kutatva.
Kerestem, rengeteg éjszakán át, megnyugvást nem találva, a női öleléstől elfáradva, ... nem találtam!

Mikor már azt hittem, nem is létezik, libbent elém, életembe beköszönve, rideg lelkemen át, utat törve, … lett asszonyom.
Egész lényét oda adta, nem sajnálta, nem méricskélt, befogadott életébe, testébe, adott!
Adott gyermeket, ki az enyém lehet, ki viszi majd nevemet, ...tovább.

Szeretem nézni álmát, szeretném teljesíteni minden vágyát, mert Ő megérdemli, múzsám!
Szerencsés vagyok én tökéletlen, hogy megkaphattam a tökéletest, hogy engem kiegészítsen, legyen jobbik felem!
Megfesti életem, lelkem piktora, ki a rideg télből, nyári meleget fakaszt!
Szeretem!

Legyen ez, asszonyom dicsérete!

A bejegyzés trackback címe:

https://alexanderplatz.blog.hu/api/trackback/id/tr818176324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása